Na našej webovej stránke používame súbory cookies na zabezpečenie jej správnej funkčnosti. S tvojím súhlasom môžeme cookies používať aj na zhromažďovanie informácií o používaní stránky, aby sme ju mohli neustále vylepšovať. Kliknutím na „Uložiť len nevyhnutné cookies“ odmietneš použitie iných ako len nevyhnutných cookies. Povolením „Analytických cookies“ a „Marketingových cookies“ a ich následným potvrdením cez tlačidlo „Uložiť výber“ súhlasíš s použitím ostatných súborov cookies. Ak chceš potvrdiť súhlas s použitím všetkých súborov cookies (nevyhnutné, analytické a marketingové), klikni na tlačidlo „Prijať všetky cookies“. Nastavenie cookies môžeš kedykoľvek zmeniť v menu „Nastavenie cookies“ v ľavom dolnom rohu stránky. Podrobné informácie o využívaní cookies na našej stránke nájdeš tu:
Sme malý tím s veľkým srdcom!
Vznikli sme v roku 2000 so špeciálnym poslaním a plnením rôznorodých úloh:
Kolegovia sa na nás obracajú, keď ich zaujímajú akékoľvek čísla v našej divízii – koľko cestujúcich si za daný deň kúpilo lístok? Aká je % poruchovosť našich brán do metra za minulý mesiac v Anglicku? Či akú úspešnosť vyriešenia problémov zákazníka má tím 1. úrovne technickej podpory? A ešte mnoho iných zapeklitých otázok, na ktoré hľadáme odpoveď v množstve dát.
Super je, že sa v práci hráme – s číslami, tabuľkami a grafmi, ktoré sumarizujeme do rôznych reportov. Venujeme sa aj aktívnej analýze dát či hľadaniu rôznych korelácií a užitočných súvislostí. Pomocou algoritmov strojového učenia sme napríklad identifikovali faktory, ktoré najviac ovplyvňujú poruchovosť našich TVM-iek (rozumej automatické pokladne na predaj cestovných lístkov). V praxi teda dokážeme predpovedať, ktoré zariadenia budú potrebovať viac servisných úkonov, a vďaka tomu môžeme naplánovať počty preventívnych servisných prehliadok. V poslednom období venujeme väčšinu našej energie budovaniu dátového skladu pre potreby našich zákazníkov.
Bez nás, technicky zdatných administrátorov, by nemohol fungovať systém Salesforce. Je to základný nástroj celého servisného oddelenia divízie Fare Collection Systems. Okrem každodennej podpory našich kolegov pracujeme na zlepšovaní existujúcich funkcií, integrovaní externých systémov a riešení rôznych aktuálnych problémov.
Máme na starosti aj MuleSoft integračnú platformu, ktorá navzájom prepája rôzne systémy využívané v rámci našej spoločnosti, napr. Jira alebo SAP.
„Na našej spoločnosti si veľmi vážim jej stabilitu, ústretovosť voči špeciálnym potrebám (napr. pre rodičov s malými deťmi) a zameranie na dlhodobú spokojnosť zamestnancov.“ Matej Melo
„Do Scheidt & Bachmann som vstúpil, pretože ponúka stabilné zázemie a ľudský prístup. Vidím tu príležitosť posúvať sa ďalej osobne aj profesijne a zároveň sa podieľať na tom, aby firma rástla.“
Recruiter
+421 41 50 60 405
Scheidt & Bachmann Slovensko s.r.o.
Priemyselná 14 / P.O.Box B-143
012 32 Žilina
Aktuálne hľadáme